torsdag 28 maj 2009

vi var på mats

Den här dagen har varit ganska händelserik, först på morgonen åkte jag in till uppsala & på bussen satt jag & snorade som aldrig förr. När jag & Nelly stigit av bussen möttes vid av ett bländande leende vars läppar var Elins. Hon föreslog raskt att vi skulle fika & det tyckte vi var en ide. På fiket satt vi & pratade en lång stund. Sedan kom Andrea & Milla & gjorde oss sällskap & då satt vi i gång & pratade ändå mer. Efter en stunds fikade betsämde jag mig för att åka hem, jag var alldeles för förkyld eller är jag allergisk? Jag vet inte? Jag nös ungefär 10000 gånger på en timma & det kändes jobbigt. Efter att Nelly åkt till skolan traskade vi andra vidare. Tittade mest på kläder sen var det dags för lunch sen åkte jag hem. Andrea höll föresten på att halka inne på max, mats* & det var ju en fröjd. Vi var också som nioåriga tjejer som för första gången gick på stan. Vi tog på ALLT. En kul & oväntad dag med andra ord ( alltså motsatsen till natt ). Nu ska jag kurera mig, hej!



Du halkade på määtz snyggo!

Inga kommentarer: