lördag 2 maj 2009

valborg

Jaha, då var det valborg, tänkte jag & Nellan & klev upp. Efter lite jordgubbar & skumpa åkte vi in till stan. På bussen var ungefär alla helt galna, dom skrek så mycket att jag hade tappat lite av min hörsel när vi kom fram till Uppsala. I Uppsala träffade vi girlsen & gick & köpte lite allt möjligt & efter det gick vi till slottsbacken. En riktigt skaplig backe om man säger så. Efter att vi suttit där en stund kilade vi till parken. Där var det håll i gång vill jag lova. Träffade några härliga ungar till classmates. Och Hanna var ungefär den mest galna & skönaste människan i hela parken & fick i gång mig & Nelly lite. Härligt!


Sedan var det dags att åka hem vid 2tiden. Bussen hem var väldigt tradig måste jag påstå, inte gick det att sova heller & musiken jag hade på min mobil (som jag just nu har bara för att min andra är lite halvsöder) var ungefär den musik som jag lyssnade på förra året & bestod ungefär av 30 låtar + att bara en utav mina hörlurar funkade.
När vi kom hem, blev det lite fix & sedan åkte vi hem till Andrea. Där kökade vi & festade till det ganska så rejält. Sjöng, dansade & hoppade gjorde vi också & det var ju underbart. Efter några timmars festade begav vi oss till ett party, ett party som var ganska så osynligt eftersom att det var ganska sådär, jättemörkt, så man ungefär inte såg någonting. Men sen lightade man upp stället & då såg man ju ganska, sådär bra.
Jag & Nelly.
Bästa bästa.

Lite innan uppsala.


NellanPellan.

Millan.

Systrarna Friberg.

Jonas & Lunka.
Andrea.
Nathalie, Jag & Linda.
Andrea körde på hårband.
En galning som heter Hanna.

Josefin, Milla & Andrea.

Evelina & Anna, sötnosar.

Julia.

Fina Stina.

Hanna, Flink & Nelly.

Grillning hemma hos Andrean.

Kramkalas.

:)
Nelly.

Josefin.
Sötlinda.

Andrea.
.
Hoppa, hoppa!
Anton, Julia & Linda.

Inga kommentarer: