torsdag 7 maj 2009

Internet till min dator & lite debatt

Nu har jag precis fått Internet till MIN dator igen. Känns jättekul faktiskt. Har så mycket roligare program & mer bilder från förr att kolla igenom än på Mammas dator. Toppen! Just nu sitter jag förstås här & skriver. Har tittat på film hela dagen, så nu kan jag nog åtminstone två Beckfilmer utantill. Usch, känner mig rastlös & väldigt uttråkad. Imorgon blir det skolan som gäller. Idag, har jag verkligen kurerat mig ordentligt. Nu är jag frisk & kry & pigg & nyter. Imorgon är det fredag kan tyckas kul. Kanske blir fredagen en höjdare eller så blir den en lugn & trist fredag. De som avgör är faktiskt min Mamma & Pappa. Bara att hoppas på det bästa & bita ihop. Nu ska jag alldeles strax ringa Pinglan men först ska jag ta i tu med min envis, älskvärda Mamma.
Jag & min Pingla, sommaren 2008.

Inga kommentarer: