lördag 23 maj 2009

mitt & elins party i kanickebo

Sådär ja, då var min & Elins fest avklarad för denna gången. Kvällen började med mig, Elin, Nelly & Andrea som kollade in Kanickebo & fick lite strikta regler att fundera över & rätta oss efter. Efter att vi fått nyckeln överlämnad så började vi fixa & dona & sedan var det dags för en massa girls att anlända. Vi körde på lite party & drack så det stod härliga till. Vid halv timme började lite människor droppa in, lite! Ja, lite människor var det till en början & jag började känna mig mer uttråk & lite besviken på att det var så nåra där men efter ett tag så stormade de in en hel drös med människor & mitt humör blev på topp igen. Det som gjorde mig mest irriterad under kvällen var låset in till köket där vi förvarade alla viktiga grejer. Låset funkade inte för fem öre så därför var man tvungen till att stå där en kvart & lirka tills dörrdfan gled upp. Det roligaste under kvällen var nog alla ettriga människor som inte kunde sluta skratta tex. Nelly som var så rolig att jag dog. Något som också var roligt var Elins problem med sitt knä (hon klagade så mycket att man fick skavsår i öronen). Men det som var absolut roligast var alla mina tjejer ihop, tillsammans. Fan vad tråkigt jag skulle ha utan er.

Tack tjejer för hjälpen med kassan, städningen & ordning osv. Ni är guldvärda!

Till en början var det så tomt så.

Tavast & grabbarna fixar lite ljus & ljus, ljud & ljud.

Jag & Baby

Jag & Elin.

Puss :)

Andrea skrattade som vanligt åt mina tråkiga skämt.

Söta är dom hela högen.

Livat.

Wiho.

Girls, Girls, Girls.

WOHO.

Inga kommentarer: