måndag 25 maj 2009

äj, jag ska väl ut på sjön jag

Åh, jäklar vilken friluftsdag man haft idag. Jag, Nelly & Emma satt & paddlade i en kanot i cirka två timmar & kom ungefär ingenstans. Vi åkte in i vassen ca tio gånger & hittade inte riktigt den där "paddeltekniken" för än vi skulle vända hemåt. Ja, vi paddlade kanotve & fick sedan lite korvve med brödve som belöning. Ingen vidare belöning med tanke på allt vårt paddlande in & ut ur vassen. Men något som var kul var att det var kul med Emma & Nelly, kanon great!

Ja, måndagen är överstökad & det känns ju underbart eftersom måndagar är uttråkade. Trot eller ej, men jag är inte trött efter helgens äventyr, tvärtom jag är taggad på ett nytt. Så ja, det är bara att bita ihop & köra tisdag, onsdag, torsdag & fredag. Yeah.


På tal om äventyr alltså.
Nelly, Jag & Josefin.

Inga kommentarer: