söndag 26 april 2009

lugnt efter 16 fartfyllda & lite minnen

Nu har jag verkligen vaknat till, det tog ett ganska bra tag innan jag spatserade upp ur sängen. Nu har käkat, duschat & fixat, så nu är jag vaken & pigg som en lärka. Idag är det söndag som ni alla vet & det känns ju lite sisådär halvtradigt med tanke på att det är måndag imorgon. Men men, man får försöka se det med så posetiva ögon som möjligt, vi går ju trots allt bara tills på torsdag,

Jaha, då skulle man ju kunna fråga sig själv hur det kändes att ta det lugnt hela helgen efter 16 vartfyllda? Jo, det känns otroligt skönt måste jag påstå. Jag känner mig utvilad & är nu väldigt pigg & nyter. Igår picknickade jag & nelly i parken & där satt vi & pratade om förra sommaren. Underbart. Salafestivalen blev ett ämne att småspråkas om. Vi mindes hur kvällen började när vi satt där med några boys & drack upp en vinbox & vi mindes också hur kvällen slutade. Sedan kom vi att tänka på dag 2 då vi också var i parken till att börja med. Då drack vi minsann inget vin. Istället blev det hur varmt som helst. Vi dansade & log. Vi lyssnade också. "I need a miracleI wanna be your girl. Give me a chance to see. That you are made for meI need a miracle. Please let me be your girl. One day you'll see it can happen to me." Cascada spelades ungefär 100 gånger & det var irriterande. Salafestivalen var där med ingen hit men den hade sina mysiga stunder. Typ 2. Jaja, nog om det. Bilderna som jag skulle ta blev inte tagna pga att jag glömde kameran hemma. Skepp & hoj, tänkte jag.

Jag & mitt gullhjärta.

Inga kommentarer: