fredag 10 april 2009

lightade upp lite

Tänkte att jag skulle berätta lite om gårdagen. Jag & Nelly letade ungefär i 1 timma efter ett ställe med en grill så att vi skulle kunna grilla. Vi hade från början bestämt att vi skulle hålla till i Månsan, men Månsan verkade inte så lovande eftersom stället inte hade en grill. Riktigt dåligt. Parken blev vårt nästa mål, men tror du att dom hade en grill som fungerade där? Nej, mycket riktigt, ingen grill där heller. Pinglan & jag började fundera över om vi skulle invardera dagiset i närheten av parken för dom hade i alla fall en ful, gammal grill men det struntade vi eftersom att det förmodligen hade blivit väldigt omysigt. Vi klampade hemåt & bestämde oss för att grilla på terassen. Det hade inte kunnat bli mycket bättre. Kvällen blev en grillkväll & urmysig trots allt. Nellan & jag brukar greja sånt där till sist.

Efter att vi suttit ute ett bra tag kilade vi in. Vi satte oss framför datorn & tittade på bilder. Tror ni att jag fick se dom gammla bilderna från i somras eller? Nejdå, dom var tydligen bara "så 2008" för vissa. Så jaha, jag kika på lite nya medan vi immiterad & det är ju alltid kul. Wiho!
Här radade vi upp oss.
Och här lightade vi upp lite eld.

Inga kommentarer: