måndag 6 april 2009

inte alla löv i trädet

Nu sitter jag här hemma efter en helg i Våla, jag flyttade liksom in hos Andrea i ca. 2 ½ dagar. Jag har nu fått bekräftat att Andrea skulle kunna bli en utmärkt hemmafru, hon kan det där med städning och kök osv. Men jag tror att hon ändå är alldeles för galen för att stå och steka köttbullar & städa hela huset åt sin blivande make så vi skippar det! Lördags kvällen blev roligare än kvällen före. Ganska så mycket folk blev det & det är ju alltid roligt. Som vanligt skrattade jag en hel del & det gillas.
Idag ska förövrigt käka middag med Sofia & kanske Nelly om det inte är så att hon är alldeles för allergisk. Jag ska faktiskt laga maten & jag hoppas att jag lyckas, det var nämligen ett tag sedan. Kul ska det bli och träffa mina sötfanskapsungar.
Bilderna har jag tagit från http://julietto.bilddagboken.se
Nellan & jag hos gulljulia.
Milla, Andrea & Julia.
Nelly, Flink & Jag.

Inga kommentarer: