lördag 25 april 2009

back on track

Karro is back on track igen! Det är vårigt, som sommar ute & det är ju mer än underbart. Veckan har gått fort med hjälp av solen & det är ju kanon skönt. I torsdags träffade jag på Andrea på stan & käkade sedan vid ån, mysigt var det. Det som därimot var mindre mysigt var alla jävla fåglar som flög om kring överallt. En till sak som är värd att nämna är att när vi satt där vid ån så satt det också en ganska lustig snubbe en bit ifrån oss som började prata om att han hade blivit jagad av en mås vid Biltema, Biltema? Häftigt tyckte jag & Andrea & avslutade samtalet som knappt hade börjat.

Igår sprang & Nelly omkring på stan efter skolan, tanken var att jag skulle storshoppa men var alldeles för förvirrad för att kunna tänka - Kläder. Samma sak gällde min kära, bästa vän som inte heller hittade sådär jättemycket. Vi var ungefär, trötta, hungriga, mätta, varma & kalla. Jobbigt läge tänkte vi & gittade hem vid halvsjutiden.

Idag är det lördag, idag är det lördag! Yiiho, va skönt. Jag har solat hela förmiddagen, från klockan elva till halv två, hur skönt som helst. Solen värmde helt enkelt. Klockan fem ska jag till Nellan & sedan ska vi picknicka i parken för första gången i år, premiör alltså, kanon kul. Ska ta lite pics som jag sedan kan lägga upp här.


Tropic, är ett måste för att komma i gång med solningen.

Inga kommentarer: