tisdag 17 mars 2009

uppgradering

Jag sitter här vid en dator i skolan & jag blir lite irriterad över att jag inte har bloggat på ett par dagar. Jag vill ju liksom ha lite minnesvärda stunder dokumenterade osv. Just nu längtar jag efter att få sluta & till Fredag då vi har studiedag. När jag kommer hem ska jag & Elin plugga & blondera mitt hår eftersom jag inte hann göra det i helgen.

Det lustiga var att min Fredag inte alls blev sådär mysig & lugn som jag tänkt. Andrea plingade mig vid sjutiden & bad mig knata till Våla. Jag gjorde det & Nelly med. Kvällen blev mest tragisk inte det minsta magisk & sådant är ju aldrig kul. Men det var åtminstone kul att träffa Andrea & Nelly som är ett par riktigt schysta flickor.

Lördagen tänkte jag också spendera på ett lugnt vis men Elin & Andrea stoppade mig. Dom taggade mig lite för mycket så det blev lite bussåkade för mig & sedan överaskade jag med att hoppa in i en lite lya full av massor av helgalna tjejer. Festen dom taggat mig till blev avblåst, så vi kilade vidare. En helgalen kväll med bla. snöbollskrig, det ni!

Inga kommentarer: