tisdag 24 mars 2009

jag har ett micskydd av plast

Här kommer då liter bilder från Lördagskvällen. Efter mycket om & men kom vi i alla fall fram till att vi skulle åka till Heby på lite party. Förfesten hemma hos Nelly blev min höjdpunkt på kvällen eftersom alla girlsen var samlade. Efter att vi dansat & haft oss i ett par timmar åkte vi i väg med bussen till Heby. När vi kom fram visade det sig att det var fullt, vi kunde därför inte komma in, tummen ner! Men efter en stund så funkade det rikligt med bra, vi kom in men då fanns det annat som var negativt. Alla kom inte, yes oh hej. Men det ordnade sig på lite olika vis. Efter en hel del dans & ettrande åkta man hem med sin bästa mamma som kom & hämta en.
Andrea & Josefin fixade & trixade.

Fix & Trix.
Softade i soffan med lite skratt.
Sofia, Andrea, Josefin & Natalie.

Jag, Andrea & Josefin.

Nelly, jag, Andrea & Josefin. - Int nu men nu.
WIHO!
Systrarna Friberg.
Jag & Sofia.

Nellan.
Jag & Andrean.

Elinpelin som för ovanlighetens skulle väldigt trött.
Josefin.

FianPian.

Fia är himla vig men det är därimot inte jag.

Hoppla Sofia.

Dags för lite dancande.

Haha, den där bilden tycker jag är hypnos.

Josfin, Andrea & Nelly.

Jag tror vi gled genom sommartider eller något sånt.

Häftigt & hårt.

Inga kommentarer: