lördag 28 mars 2009

en snabb dag

Jaha, idag är man pigg & nyter. Vaknade ca. 9 & var redan pigg & kände mig utsövd. Skönt med helg, riktigt skönt. Just nu sitter jag & dricker mitt morgonkaffe som snart kommer att ta slut men jag tror faktiskt att jag ska ta mig en till kopp.

Gårdagen gick fort, matte, engelska & sedan lite svenska. Jag & Nelly satt i grupprummet & läste om gudar & kungar, det var häftigt! Jag måste verkligen passa på att säga att jag är så otroligt glad över att jag & min Pingla går i samma klass. Hon gör min dag. Hon är extra charmig nu när hon har satt i sin tandställning också. Snyggt, snyggt! Efter skolan blev det en riktig snabb shoppingrunda. Jag tror aldrig att jag har tagit så lite tid på mig i hela mitt liv. Kan det ha gått på en kvart, 20 minuter? Ojoj, Nelly var dock inte lika snabb så hon blev kvar i Uppsala & jag tog en buss hem, trött som jag var. När jag åkte förbi Heby såg jag till min stora förvåning ett par enorma kameler som stod utanför bussfönstret. Ohej, vad cirkus det såg ut att vara. Det var lite utav en upplevelse.
Myskväll med min familj blev det & telefonsamtal med Nelly & Andrea, sedan en dusch & sedan gick jag & la mig.

Synd att jag var lite vårig.
-"- att det blev iskallt ute.
-"- att det snöade dundermycket.

Inga kommentarer: