fredag 20 mars 2009

alla trodde att det var vår men schi fick vi

Gårdagen var en skoldag som gick ganska så snabbt. Alla trodde att det var vår & satte på sig sina vårjackor & kanske till och med sandaler? Tråkigtnog visade sig morgonen vara skitkall med snö & läskigheter men eftermiddagen blev desto soligare, jihu!
Hem åkte jag med 14.30 - bussen & var hem 15.20 vilket var ganska så tidigt i jämfört med tex. måndagar. Väl hem så var jag trött som en tröttunge & blev sittande framför tv & klippte & klistrade lite. Somnade gjorde jag ganska sent. Det som irriterar mig mest är att min mobil dog igår & att jag inte orkade pallra mig fram till telefonen & ringa till Andrean, då hade min kväll kunnat bli mycket roligare & mycket piggare.

Nelly satt & väntade på en råd. (klassråd!)

Inga kommentarer: