torsdag 26 mars 2009

ca. 500

Oj, hej jag tror jag är väldigt trött just nu. Just nu längtar jag till att få gå & lägga mig och sova, fast först ska jag ta & hoppa in i duschen.

Den här dagen har gått fort & imorgon är det Fredag & det är ju inte alls fel. När jag & Pinglan satt på bussen kom vi fram till att vi har suttit sammanlagt ca. 500 timmar på bussen sen vi började på guc. Fast jag vet inte riktigt, kan det verkligen stämma? tre timmar om dagen, kanske, kanske inte? Idag har jag föresten gått & försökt få fatt i mitt hår som varit elektriskt, Nellans hår var likadant så vi kunde knappt gå bredvid varandra. Jobbigt. När jag sedan kom till Sala & hoppade in i bilen & fällde ner spegeln såg jag att min frisyr hade kollapsat totalt.

Imorgon efter skolan ska jag & Nellan ner på stan & inhandla lite saker, för min del blir det inte sådär jättemycket eftersom att jag försöker spara så mycket som möjligt till sommarlovet. Javisst, här är man ekonomisk
puss & godatt mina vänner.

Ja, här var frisyren i alla fall inte elektrisk.

Inga kommentarer: