lördag 21 februari 2009

västerås & telefon

Min dag började med en tripp till Västerås för att köpa ett litet, roligt objektiv. Det gick som smort & sedan åkte vi ner mot stadens city. Där gick jag ungefär en kvart. När jag hittat vad jag skulle satte vi oss i bilen & åkte hemåt. Jag lyckades föresten också slita ner en affisch på min babe, Håkan Bråkan. Vad gör man inte?

Det känns som om jag spenderat hela min eftermiddag till att ringa, prata i telefon & smsa. Det är helt sjukt vad man kan ligga i ibland för att få alla bitar på plats, att allt ska klaffa & vara klart. Men det är inget jag egentligen har något i mot, jag gillar att ha koll på läget.

Ikväll, ja vad händer ikväll? Vad brukar inte hända kvällar som denna? Det är Lördag & jag & Nellan ska bege oss till Andrea där vi ska planera hur vår kväll kommer att se ut. Kanske blir det rent utav en partylördag? Ja, det ska vi nog kunna se till att det blir. Tagga till folks, det är Lördag & sista dagen på lovet då ni kan göra någonting. Let's partyy!

Såhär ser bilden ut som jag slet ner. Den är underbar.

Inga kommentarer: