måndag 2 februari 2009

duktigt kan man tycka

Den här dagen har faktiskt gått ganska fort & det är ju skönt. Just nu går jag bara till skolan för att jag måste, inte för att det är det minsta kul överhuvudtaget. Jag & Pinglan gick faktiskt över till McDonalds & käkade på lunchen. Vi har inte varit dit sedan första dagen på GUC. Duktigt kan man tycka. Just idag var faktiskt McDonalds höjd punkten - dagens höjdpunkt.

Just nu sitter jag här & ska snart hoppa in i duschen & sedan blir det till att krypa ner i sängen & praktiskt taget sova med en gång. Usch, jag får redan kramp när jag tänker på att det är idrott imorgon. Jag är inte alls sugen på att sporta, hoppa runt, sparka en boll eller göra situps 65x3. Jag vill göra något värt. Något kul. Gå en promenad vill jag göra & jogga vill jag med men inte i skolan medan någon betygsätter en efter varje steg man tar. Blä, vad jag är äckligt negativ. Jag behöver lov, nu!

Inga kommentarer: