fredag 13 februari 2009

igår, torsdag

Igår bestämde jag mig för att trotsa min förkylning & gå ut. Eftersom jag inte hade fått träffa min Pingla på ca. 6 dagar så kändes himla lockande att träffa henne. Så blev det. Vi gick till Johanssons & fikade. Kaffelatte & vanligt kaffe blev det & lite smörgås osv. Där satt vi & pratade om lite smått & gott ett bra tag. Sedan kom jag på att jag var tvungen att träffa Elin också innan hon skulle åka till sin far som bor i Norrland. Hon kom med tåget vid 18.00 & kilade hem till Nelly där vi befann oss & sedan begav vi oss hem till mig efter ett par timmar. Elin stackaren var inte alls pigg, kanske sjuk till och med? Så hon gick & la sig långt före mig. Krya krya! Efter detta slog jag en signal till Nelly & samtalet som bara skulle ha varat i en halv timma blev till två hela timmar. Sedan satte jag mig & tittade på gamla kort med mamma.

Nej, inte ser den här sötan så värst pigg ut?

Inga kommentarer: