onsdag 18 februari 2009

måndag, tisdag onsdag

Måndag: Jag åkte till Andrea, vi tog det lugnt. Jag höll på att vurpa när vi skulle gå över vägen. Vi kom på att vi skulle bli ganska så tunga om vi fortsätter köra riktigt hårt. Jag skrattade en hel del, vi skrattade en hel del & det är ju alltid jäkligt kul. När klockan började bli ganska så mycket så somnade vi. En trevlig dag & kväll var det.

Tisdag: Vaknade upp & förstod att det var morgon. Andrea var den snabbaste i världen så hon kunde göra allting jättefort. Skepp & hoj! Efter att vi skyndat oss jättemycket klev vi på bussen efter några timmar, den skulle ta oss till Sala & även hem till Nellan. Pratade en lite stund sedan gick vi för att presentera Andrea för en av Salas 16 pizzerior, dem gick ihop riktigt bra. Sedan vurpade jag & gud vad jag skrattade. Sedan åkte Andrea hem till sitt & Nellan följde med mig hem. Efter hon varit hos mig i ungefär 3 timmar begav hon sig hem. Jag avslutade kvällen med "Andra Avenyn", " 183 dagar" & "Mia & Klara". "183 dagar" var inte alls bra, riktigt dåligt faktiskt.

Onsdag: Idag har jag inte gjort någonting, vaknade av att jag var jättetrött & det är ju inte det bästa. Jag ska snart sätta mig & skriva en novell & en berättelse på engelska. Inte alls sådär jättekul kanske, men jag känner att det är bättre att göra det nu än en dag före skolan.


På bussen satte vi & tog en del häftiga bilder.

Inga kommentarer: