måndag 12 januari 2009

trött & stavgång

Helgen som varit, har varit hektisk så jag har inte hunnit skriva alls. Fredagen bestod av mig, Nelly & Elin. Lördagen bestod av en hel del tjejer, charader & planering. Helgen var bra men den gick alldeles för fort. Det tråkiga är att jag tror att min mammas dator är en smula paj & som sagt så har jag inte fått något virusskydd till min dator än. Så det kanske kommer bli lite ont om uppdaterade den här vecka, men jag ska försöka så gått jag kan. Idag har jag & lite mates varit ute med stavar & gått, på idrotten givetvis. Jag skulle vilja ha ett par sådana där stavar, dem var rätt härliga. Alldeles snart har jag datalektion det ska inte alls bli särskilt kul, jag vill hem nu & sova. Trött som ett jävla as. Usch! Jag vill ha helg, hoppas det händer något upppiggad.

Inga kommentarer: