onsdag 14 januari 2009

jordgubb,giraff & lejon på multimedian

Idag fick jag sova ut litegrann för en gångs skull. I både Måndags & Tisdags fick jag gå upp klockan fem för att hinna med 06.30 bussen. Imorgon blir det samma sak. Men men, idag var det en skön dag även fast Multimedian sög som vanligt. Jag är kass på att markera jordgubbar, giraffer & lejon. Jag önskar att jag tyckte att det kunde vara kul, för då skulle det säkert gå finfint men det går bara inte att tycka att det är kul. Just nu längtar jag tills vi börjar med GK & tryck. Det blev också ett besök hos skolsyster för någon slags kontroll & det gick fint. Bussresan hem gick ganska fort fast fortfarande lite segt. Nu är jag i alla fall hemma & lyssnar på Miss Li. Ikväll blir det en relativt tidig kväll känner jag, sitta här vid datorn ett tag, lite telefonsnack & en dusch, sedan blir det till att lägga huvudet på kudden & slumra in.

Inga kommentarer: