tisdag 27 januari 2009

en jävla tisdag

Den här dagen har varit allt annat en kul, helt bedrövlig. Usch vad jag avskyr skolan just nu, men vi får väl se framöver om det blir några förbättringar. Skoldagen bestod av matte, idrott som skippades (utan ursäkter) & datakunskap som är riktigt, riktigt tråkigt. Orka med PS & dess lagermaskar & font & file & allt vad det kan vara. Trött är jag, riktigt trött. Mobilen laddade nästan ur på hemvägen också. FAN OCKSÅ, tänkte jag som ville sova till pakito & annat som är behagligt att sova till. Hoppas på en bättre dag imorgon, tror att det blir bättre eftersom att vi inte börjar för en tolv & därför kan åka med tiobussen istället för 7bussen. Käka på Chinagarden ska ett helt gang också göra, fullt med girls lär det bli. Elins födelsedag osv. Nu snart ska jag åka hem till Pinglan & där blir jag kvar i natt.

GRATTIS I FÖRSKOTT HONEY, 17 BAST IMORGON DÅ!

Inga kommentarer: