lördag 17 januari 2009

idag är det lördag, idag är det lördag

Efter att jag har drömt om sommar & P&L hela natten så är jag nu vaken. Klockan är tolv & kanske lite väl mycket men ibland måste man få sova ut riktigt ordentligt. Det är Lördag & det känns kanon kul! Kanske blir det något kul som händer eller så blir det bara en helskön, lugn Lördag. Efter som att jag är ganska pank så finns det inte så mycket man kan göra eftersom pengar oftast behövs om man vill göra något utanför sitt hem.

Igår så pratade jag & Pinglan en hel del engelska & busade. Det var kul. Tex. Något som var väldigt roligt var att säga så här: " Blir man trött eller? Blir man trött eller? Trött man blir!" Já, det kanske inte låter så kul men det var det då. Just det, sedan var det en tjej som gillade mig lite extra mycket & blängde riktigt ordentligt för någon sekund. Det är helt sjukt vad människor kan vara roliga ibland. Det var inte så att hon blängde diskret utan nu snackar vi om att köra in sina egna ögon i huvudet & vrida om sin mun till upp & -nervänt U. Ojoj.

Jag & Bästa Pinglan!

Inga kommentarer: