måndag 31 augusti 2009

fruktansvärt intressant

Då var det Måndag igen då, sitter här & väntar på att bilden ska börja, det ska bli fettkul! Nyss hade jag matte & det gick fint. Vikt, volym & potenser är lite utav det jag är bra på i matematiken. Ja, den här dagen är faktiskt rolig, om man bortser från engelskan, jag tror jag ska sluta? Psykologi på eftermiddagen är i alla fall något jag inte ska ta bort, det ska bara bli så fruktansvärt intressant! Det är tomt utan min Pingla på GUC, jag hoppas hon kommer tillbaka. Det finns inte dirket någon som har samma humor som vi på den här skolan eller jo, Elin kan den men hon är inte här för tillfället. Jobbigt läge!

Helgen var himla skön! I Fredags sprang jag runt på stan tills jag blev helt yr i huvudet, sen kom Bea & vi fortsatte att springa runt & sedan mötte vi upp Nelly & åkte hem till Bea. Färden gem blev en aning desperat & dryg. "Pling sa det när han satte sig ner & tjejen framför hörde vad jag läste upp". Ajajaj, guuu vad jag skratta!

Efter att ha proppat i hos hela kräftskivan som blev en räka åkte vi till Våla. Eftersom att vi var för små åkte vi runt lite tills vi slutligen landade ordentligt hos Adam. Ja, skratta fick jag göra så jag kiknade. Lördagen & Söndagen var försten lugn. Jag har gjort ett par jättefina tavlor till mitt rum som jag visar senare.

SÖTNOSEN JAG SAKNAR HÄR PÅ GUC!

1 kommentar:

nell sa...

min älskling :D tänk att jag redan var tillbaka när du satt och skrev det här, nu kan allt bli så där hastigt och kul igen!